0

Wat (vr) eet Najima?

Yessss…het is donderdag en dus tijd voor mijn eetdagboek. Het eetdagboek heb ik gisteren bijgehouden dus erg actueel.

Rachida en ik hadden het goede voornemen om om half 9 in de ochtend te gaan hardlopen omdat we een redelijk drukke dag voor de boeg hadden. Maar zodra we wakker werden regent het nogal hard. Rachida en ik whatsappen nog even heen en weer maar dan besluit ik gewoon naar haar toe te rijden. Normaal heb ik een zetje nodig, maar hé ik heb een doel!

Ik drink een koffietje in mijn heerlijke foute gouden kopje. Hoe vinden jullie hem?

Voor ik ga eet ik een banaan, helaas geen foto maar jullie weten wel hoe een banaan eruit ziet toch? 😉 Na het hardlopen eet ik mijn echte ontbijt. Deze bestaat uit vanille yoghurt met kokosrasp, bramen, frambozen en chiazaad. Hierbij drink ik heel veel water!

Rachida en ik gaan aan het werk, we versturen wat Healthy Sisters boeken, doen mail, en maken ons planning voor januari. Die loopt samen met februari aardig vol. We bereiden ook meteen ons presentatie voor die we vanavond in Maastricht geven. Maar eerst lunch!

We maken heel simpel volkoren wraps. Voor de vulling gaan we voor verse spinazie, champignons een tomaatjes en heel veel groene thee.

Al een tijdje volgen we The Salad Bar in Maastricht omdat we heel weinig in het zuiden zijn besluiten we eerder richting Maastricht te gaan. We willen heel graag daar ons diner nuttigen. Ik neem een goed gevulde salade (duh salad bar) hierin zit broccoli, rode bieten, kikkererwten, koriander , feta kaas en natuurlijk sla.

Dit was echt zo lekker. Een combinatie die ik zelf niet gebruik maar je begrijpt, vanaf nu wel. Daarbij drink ik een sapje van appel gember en ik geloof peer. Ik zou willen dat we dit te leuke zaakje in Helmond hadden.

Na ons presentatie gaan we richting huis, inmiddels is het bijna 11 uur en ik duik direct mijn bedje in.

Thanks voor het lezen en tot volgende week!