0

Gezonde pizza in 5 minuten

Ik hou van producten die ik op een veelzijdig manier kan gebruiken in recepten. 1 product maar 10x anders. Havermout is daar een heel goed voorbeeld van. Je kan er eindeloos mee variëren voor het ontbijt maar ook als een meelsoort. Een ander goed voorbeeld daarvan zijn wraps.

Wraps zijn verantwoord, lekker en mega makkelijk voor te bereiden. Afgelopen week was ik een beetje inspiratieloos, had weinig tijd en wilde toch iets vullends hebben. Dus heb ik een beetje geëxperimenteerd. Dus voor iedereen onder ons die gek is op pizza maar altijd pizza eten geen optie is hierbij een fijn recept:

Ingrediënten voor 1 pizza wrap

  • 1 volkoren wrap
  • halve Paprika
  • 4-5 courgette schijfjes
  • handje verse spinazie
  • 1 eetlepel tomatenpuree
  • 1 theelepel Italiaanse kruiden
  • Een handje 30+ geraspte kaas

(1) Besmeer de wrap met de tomatenpuree en Italiaanse kruiden. (2) Leg de courgette en paprika op de wrap samen met de spinazie. (3) Gooi een beetje Italiaanse kruiden over de groenten. (4) Laat het geheel 10 minuten in de oven bakken.

(5) Na 10 minuten haal je de wraps uit de oven en strooi je er de geraspte kaas over het geheel. (6) 5 minuten haal je de wraps uit de oven. (7) Eet smakelijk/Besa7a!