0

Friday Food Diary: Welke supplementen vul ik aan?

Het is mijn beurt weer, Dit eetdagboekje heb ik gisteren (donderdag) bijgehouden. Vandaag start ik eerst met koffie (eum duh) glas water en een groene smoothie. Ik vind โ€˜m meer een bowl geworden want ik lepel hem daarna zo op. In mijn smoothie bowl zit spinazie, 1 kiwi, een halve avocado en havermelk.

Ik heb het deze ochtend superzwaar. Voel me heel erg vermoeid en ik kwam echt met ruzie met mezelf uit bed. Ik neem nog een kop extra koffie in de auto, onderweg naar Soraya voor personal training.

We doen vandaag een rustige training. We willen natuurlijk niet met spierpijn aan de start staan zondag.

Na de training eet ik een banaan en delen Rachida en ik een eiwit reep. Deze repen heb ik onlangs bij de body en fit besteld en gebruik ik dus alleen als ik krachttraining heb.

Nadat we opgefrist zijn gaan Rachida en ik naar kantoor waar we eerst een interview hebben en aansluitend lunchen voor we onze lifestyle clinics geven op het Roc in Helmond. We lunchen yoghurt met ongezouten pindastukjes. Goed voor de spiertjesโ€ฆโ€ฆOh ja ik pak ook nog een maiswafel met avocado na mijn yoghurt.

Na het ROC ga ik met mijn vader winkelen en koop ik nog wat spulletjes voor mijn korte tripje en halve marathon zondag. Er wordt druk door jullie gespeculeerd ๐Ÿ˜‰ Na het winkelen drinken mijn pa en ik nog een bakkie.

Diner bestaat uit glasnoedels met groenten en garnalen. Supermakkelijk en jammie! Ik krijg veel vraag of ik nog wel vis eet. Ja dus ๐Ÿ˜‰ Alleen nog vis.

Omdat ik me dus zo vermoeid voel de laatste tijd kreeg ik als tip dat ik de Supradyn multivitaminen en mineralen erbij kan drinken. Dit drink ik dan net na het avondeten samen met vitamines D. De vitamine heb ik bij de Tuinen gekocht. Door de dag heen drink ik veel water en gemberthee.

Het laatste wat ik nu wil is vermoeid en futloos aan de start staan zondagโ€ฆ Enig idee waar de reis naartoe gaat?
Bedankt voor het lezen en tot over 2 wekenโ€ฆ en hou dit weekend ons social media in de gaten.

Liefs Najima