0

Eetdagboek van… Rachida (week #12)

Hi!

Vandaag ben ik vrij. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet vroeg op moet staan. Integendeel zelfs. Vandaag ben ik extra vroeg opgestaan om rustig te genieten van de rust en stilte dat er nu nog heerst in huis.

Mijn glaasje citroensap is vaste prik. Vervolgens begin ik met een verse sapje van sinaasappels, aardbeien en gember. Ik neem hierbij een kommetje magere kwark met aardbeien en blauwe bessen. Verder drink ik een mok groene thee.

Reshoed-1

Het is tijd om de kinderen wakker te maken. Ik kleed ze om en maak ze klaar om naar school te gaan.

Zodra ik weer thuis ben staat Najima voor de deur om te gaan sporten. We gaan even goed knallen! Hier drink ik voldoende water. Deze kun je met of zonder smaakje aanvullen op onze sportschool.

Reshoed-2

Na het sporten eet ik twee spelt beschuitjes met verse aardbeien.

Reshoed-3

We halen de kinderen van school en ik strik Najima om een lunch voor mij te maken. Zij kan zo lekker bananen pancake’s maken. Deze werkt ze af met stukjes nootjes en blauwe bessen. Yummieeee

Reshoed-4

Na de lunch gaan we samen met mijn andere zussen en de kinderen de bossen in. Onderweg neem ik een cappuccino.

Reshoed-5

Na een heerlijke wandeling gaan we richting huis. Voor het avondeten maak gehaktballetjes in verse tomatensaus. Dit eten we met een frisse salade.

Reshoed-6

Na het eten maak ik een pot thee en ik snoep 2,  of 3, of 4, of 5 tal choco eieren (exacte aantal weet ik niet meer!)

Paaseitjes

Af en toe niet Healthy zijn is juist Healthy, toch?

X Rachida