0

Eetdagboek van… Najima (week #7)

En daar ben ik weer, met mijn eetdagboek van deze week. Zijn jullie het al beu, of moeten we nog even doorgaan?

De dag begint zoals alle dagen met koffie, overbodig om te vermelden denk ik. Althans als je mijn eetdagboeken goed in de gaten houdt, weet je dat ik niet start zonder mijn koffie. Paar weekjes terug kreeg ik deze heel toepasselijke mok. Tekst is overbodig, vanochtend hou ik het niet bij 1 mok.  Ik drink mijn koffie graag zwart zonder niets erin.

Mijn ontbijtje bestaat uit overnight oats. Oftewel ik heb de avond ervoor havermout laten wellen in amandelmelk met een beetje kaneel. Dit laat je dan een nachtje staan in de koelkast en in de ochtend werk je het af met wat jij lekker vindt. Ik eet hierbij, stukjes banaan en mango.

nejoem1

Na het ontbijt ga ik meteen sporten in de sportschool. We gaan er hardlopend naartoe, doen onze krachttraining en lopen weer terug. Doordat ik meteen ben gaan sporten na het ontbijt, was er geen ruimte voor een tussendoortje, had ik ook geen trek in. Drink wel veel water tussendoor. Dat betekent wel, dat ik nu heel veel honger heb, ik neem yoghurt, met stukjes kiwi en nootjes.

nejoem2

Rond half 4 heb ik een afspraak maar voor ik ga, eet ik nog rijstwafels met een geprakte avocado. Als ik krachttraining heb ik gehad en zeker in combinatie met hardlopen, heb ik de rest van de dag best veel honger.  Je vetverbranding gaat gewoon door na een krachttraining. Ik drink voor de verandering geen koffie maar een theetje van munt, citroen en gember. Citroen en gember samen is voor mij, de ideale combinatie. Wie houdt er ook van?

nejoem3

Na mijn afspraak is het tijd voor thuis, niets doen, lekker luieren met als avondeten witte bonen oftwel loubia. Hier gaan we binnenkort een video van opnemen.

nejoem4

Deel ook vooral jullie eet foto’s met ons, zo doen we ideetjes bij elkaar op.

Rach, back @ you

Lots of love, Najima